جدیرترین اخبار :
  • علت تشکر کردن پزشکیان از رئیس جمهور قزاقستان در اولین تماس تلفنی چه بود؟
  • تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در سازمان‌های مناطق آزاد انجام می‌شود
  • اتصال قندهار به چابهار اولویت افغانستان است
  • انگیزه‌ حضور افغانستان در چابهار؛ مسیری بی‌نظیر برای دسترسی به آب‌های آزاد
  • کاهش واردات افغانستان از پاکستان؛ چابهار جایگزین می‌شود

همزمان با روز اصناف، جلسه کمیسیون نظارت بر صنوف محدوده الحاقی جدید در منطقه آزاد چابهار برگزارشد

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 2/04/05 | تعداد بازید :1460
جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی چابهار با حضور نمایندگان فرمانداری شهرستان چابهار، اداره صمت و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنوف به میزبانی سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار همزمان با روز اصناف برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار; همزمان با روز اصناف، جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی چابهار با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره صمت و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنوف به میزبانی سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار برگزار گردید.
رسول بهزادی مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: آیین نامه صنوف مناطق آزاد کشور توسط وزارت صمت و ابلاغ آن به شورای عالی مناطق آزاد کشور، مهمترین اصل ایجاد وحدت رویه در بین اصناف محدوده الحاقی و منطقه آزاد می باشد.
وی همچنین ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت اعضای کمیسیون در جهت رفع مشکلات اصناف منطقه الحاقی جدید بیان داشت: ارتقاء کسب و کار ساکنین و فعالین اقتصادی از طریق تعیین شاخص هاي سهولت كسب و كار بین المللی و ارزیابی عملكرد ایشان از موارد مهمی است که بایستی مورد توجه قرارگیرد.
در ادامه مدیر بازرگانی سازمان گفت: در این نشست تصمیماتی با نظارت سازمان منطقه آزاد در خصوص چگونگی صدور پروانه های کسب و کار، برگزاری انتخابات اتحادیه های و رفع موانع و مشکلات اتخاذ و مصوب گردید. که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل