جدیرترین اخبار :
  • تجلیل از ۱۶۰ کارگر نمونه منطقه آزاد چابهار
  • دیدار رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیر عامل شرکت سپاد خراسان
  • سر آغازی برای پایه گذاری و هم افزایی فعالان اقتصادی شرق کشور
  • معرفی چابهار؛ بهشت سرمایه گذاری و گردشگری، در سطح ملی و بین‌المللی با همکاری ایران پرس
  • انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار

همزمان با روز اصناف، جلسه کمیسیون نظارت بر صنوف محدوده الحاقی جدید در منطقه آزاد چابهار برگزارشد

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 2/04/05 | تعداد بازید :1213
جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی چابهار با حضور نمایندگان فرمانداری شهرستان چابهار، اداره صمت و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنوف به میزبانی سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار همزمان با روز اصناف برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار; همزمان با روز اصناف، جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی چابهار با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره صمت و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنوف به میزبانی سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار برگزار گردید.
رسول بهزادی مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: آیین نامه صنوف مناطق آزاد کشور توسط وزارت صمت و ابلاغ آن به شورای عالی مناطق آزاد کشور، مهمترین اصل ایجاد وحدت رویه در بین اصناف محدوده الحاقی و منطقه آزاد می باشد.
وی همچنین ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت اعضای کمیسیون در جهت رفع مشکلات اصناف منطقه الحاقی جدید بیان داشت: ارتقاء کسب و کار ساکنین و فعالین اقتصادی از طریق تعیین شاخص هاي سهولت كسب و كار بین المللی و ارزیابی عملكرد ایشان از موارد مهمی است که بایستی مورد توجه قرارگیرد.
در ادامه مدیر بازرگانی سازمان گفت: در این نشست تصمیماتی با نظارت سازمان منطقه آزاد در خصوص چگونگی صدور پروانه های کسب و کار، برگزاری انتخابات اتحادیه های و رفع موانع و مشکلات اتخاذ و مصوب گردید. که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل